19 اردیبهشت 1403

  • 1402/11/10
  • - تعداد بازدید: 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان ارسنجان

پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت ارسنجان به مناسبت هوای پاک

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ارسنجان مهندس قرایی کارشناس مسئول سلامت محیط  شهرستان گفت: روز 29 دی ماه با هدف ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه برای حفاظت از محیط زیست و هوای پاک به عنوان روز ملی هوای پاک در ایران اعلام شده است.

قرایی افزود: بدین منظور همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت ارسنجان با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان، سرپرست مرکز بهداشت وجمعی از کارکنان  این مرکز با هدف نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در کاهش آلودگی هوا وتوجه به نقش حیاتی واحساس مسئولیت همگانی در خصوص هوای پاک هوا، تقویت روحیه ورزش ونشاط در کارکنان با شعار هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول در منطقه فیجان ارسنجان برگزارشد.

دکتر شهریاری رئیس شبکه بهداشت ودرمان گفت: بسیاری از بیماری‌ها و مشکلاتی که امروز گریبانگیر انسان ها شده ناشی از هوای ناسالم است که این قضیه نه تنها بر سلامت انسان ها بلکه بر روی همه موجودات اثرات مخرب برجای می گذارد.

دکتر شهریاری در ادامه روز هوای پاک را فرصتی برای توجه بیشتر به طبیعت و محیط زیست عنوان کرد و اظهار داشت  بهره‌ مندی ازهوای پاک موجب ارتقای سلامت عمومی افراد شده وهمه افراد باید مسئولانه نسبت به موضوع هوای پاک توجه داشته و با رعایت اصول و قوانین در داشتن هوایی عاری از آلودگی سهم خود را ایفا کنند.

عذرا جعفرپور سرپرست مرکز بهداشت ارسنجان گفت: که امروزه آلودگی هوا به یکی از مهمترین معضلات جوامع تبدیل شده و باعث شده تا کشورها برای گذر از آن از تمامی امکانات خود استفاده کرده وهزینه های بسیاری را پرداخت نمایند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 94012
کلیدواژه